12 Kasım 2013 Salı

Olmadı Bu Kez...

1 aydır devam eden bir oylama sürecini yaşadık beraber biliyorsunuz ki. Sayısız oy kullandınız; vaktinize, emeğinize sağlık... 1500' ün üzerinde blog ve web sitesinin katıldığı yarışmada 40000' den fazla SMS oyu toplanmış. Her saat başı güncellenen ilk 50' nin açıklandığı günden beri listeden hiç düşmedi Decoridea. Haliyle sıradaki hedef ilk 10' a kalabilmekti ama dün akşam sonuçlanan listede yer alamadık sevgili blogumla. Sağlık olsun diyelim, inşallah daha da genişlemiş okuyucu ve takipçimle seneye diyelim. 

Değinmek istediğim dikkat çeken en önemli nokta, ilk 10' a giren sitelerin çoğunun yazılımlı, epey gelişmiş websiteler oluşu. Blogspot tabanında ilk 10'a giren blog birkaç tane. Bu durumda bir dengesizlik olduğunu düşünüyorum. Tam profesyonel, içinde bir yazar ordusu barındıran siteler finale kalacaksa adı neden blogger ödülü? :)

Neyse artık, finalistlere bol şans diliyorum, önümüzdeki yıl daha gelişmiş bir site olarak deneriz şansımızı sizle beraber... Oy kullanan herkese kucaklar dolusu teşekkür ederim :)

Sevgiler..

4 yorum :

Unknown dedi ki...

Yorumunuza katılıyorum, bu tür yarışmalar bir şeyi belirlemez bence. Yaşasın blog ruhu! :)

Unknown dedi ki...

ben de size çok çok katıldım! :) sevgiler benden..

Unknown dedi ki...

Bu hızla ve azimle seneye bu ödüle çok yakın olucaksınız

Unknown dedi ki...

İnşallah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...