23 Haziran 2014 Pazartesi

Düğün Dosyası: Nişan Törenimiz

Herkese merhaba,

Düğün dosyamız son hızıyla devam ediyor. Evlilik hazırlıklarının can alıcı bir dönüm noktası da nişan törenleri değil mi? Kimimiz artık zamandan kazanmak için söz ve nişanı birleştiriyor, kimimiz her şey usulüne göre olsun diye tüm aşamaları tamamlıyor. Kardeşim Selen de benim gibi tüm yolları yürümek isteyenlerdendi ve geçtiğimiz hafta pazar günü Selen ve Zafer' in nişanı vardı.


Ayın 15' i gelene kadar her çıkan hava raporuyla ailecek kıvrandık durduk ya yağmur yağarsa diye :) Neyse ki akşamüstü bulutlansa da çok sıcak bir gün geçirdik. Tüm süslemeleri bir organizasyon firmasına ve yemekleri Elma Catering' e emanet edip biz keyfimize baktık desem yeridir. 

Site içine yönlendirme tabelaları asıldı.


Böyle detayları sevdiğimden organizasyon firmasıyla olan toplantıya ben de gitmiştim. Renkler, çiçek seçimleri her şey tam istedikleri gibi oldu. Uçuk ve canlı pembelerin, lilaların hakimiyetinde tam anlamıyla çiçek gibi bir düzenleme yaratıldı.

Masalara irili ufaklı mumlar ve aynı çiçeklerden minik tanzimler yerleştirildi.


Peçeteliklerde Selen' in elbisesindeki gala çiçeklerinden esinlenerek gala formunda üfleme cam olanlar tercih edildi. 

Şeker büfesi her zaman olduğu gibi rengarenk ve cıvıl cıvıl...

Aynalı masalar ise her zaman şıklık x 2 ;)

Bu arada söylemeden de geçmeyeyim, müzikler bir davetin anahtarıdır. Bu tarz kokteyl davet şeklinde geçen organizasyonlarda aslında çalınacak türler bellidir, onun dışında çalınacak olan kesinlikle ambiyansı bozar benden söylemesi. Oluşturduğumuz playlistin %85 seçimi bana aitti, misafirlerimizden de tam not aldığıma göre bu iş de olmuş demektir ;)


Mutfak girişiyle beraber müzik tertibatını da kapatmak amacıyla ve ortamı daha ferah göstersin diye 3 kanatlı aynalı paravan kullanıldı.



Söz tepsisinin tüm detaylarını kendimiz Decoridea olarak hazırlamıştık. (söz yazısı için linke tıklayabilirsiniz.) Bu kez organizasyon firmasına bıraktık ve genel süslemelere uygun bir düzenleme ortaya çıktı.

Bahçedeki ağaca asılan fenerlerle romantik ortam pekiştirildi.

Nişan pastası bu çiçek konseptindeki cıvıl cıvıl ambiyansı devam ettirmek adına bahar dallarıyla bezeliydi ve Pelit' te özel olarak yaptırıldı.

Eşimle ben...

Saç detayım...

Bu arada sarı nişan tuvaleti bizde iki kardeş bir gelenek haline gelen Sagaza Madrid imzası taşıyor.

Bir önemli günü daha atlattınız canlarım... Sıradaki organizasyonlarda görüşmek üzere :)

3 yorum :

Yasemin dedi ki...

Canım Sibelcim, tebrik ediyorum kardeşini de, bloğunun takibindeydim her zaman, şimdi izlemeye aldım seni, çok başarılı gerçekten süpersin..Zevkli ve çok faydalı, insana ilham veriyor..

Unknown dedi ki...

Yasemincimmm, hep güzel kalplim! :)) cook tesekkur ediyorum guzel yorumlarına, siz okudukça ben daha çok yazıyorum işte :) cok optum seni, sevgiler..

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Peçetelikler deki gala üfleme camları nereden alabilirim acaba?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...