14 Eylül 2014 Pazar

H&M Home Sürprizi

Merhabalarrrr, mutlu haftalarrr!!!

Kısa bir molanın ardından yine buradayım. Hafta epey hareketli başlıyor, teslimatı gerçekleşecek siparişler, yeni ürün alımları, sonbahar yaklaşırken bu mevsime uygun yazılar ve de bir açılış!



Duymayan kaldı mı bilmiyorum ama ev dekorasyonunda da tekstilde olduğu gibi iddialı olan H&M Home Türkiye' ye geliyor sonunda! 18 eylül perşembe günü İstanbul' un sayılı büyük avmleri arasında hemen kendine yer bulan Mall of Istanbul' da ilk şubesini açacak.

Ve açılış öncesi salı günü yapılacak lansmanda ben de olacağım. Sizlerle buluşmadan önce ürünleri yakından inceleme fırsatım olacak. Instagram' dan da anlık paylaşımlarda bulunacağım bu organizasyonu siz de takipte kalın, neler var neler yok ilk siz öğrenin ;)

Sevgiler ve çok mutlu haberler alacağınız bir hafta diliyorum....
  

2 yorum :

YUUGEN dedi ki...

WOOW!! Ev ürünleri olduğunu bilmiyordum umarım Anadolu yakasında da açılır :)

Unknown dedi ki...

Bu hızla kesin açacaklardır diye düşünüyorum ;) bilgileri aldığımda hemen paylaşacağım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...