4 Ekim 2013 Cuma

Evim Güzel Evim #4 - Kandilli

Eylül ayı ev çekimimizde bir aksama olmuştu ne yazık ki. Ama beklediğinize değecek. Instagram' da ve Facebook' ta sıkı fanları olan, paylaştıkları merakla beklenen Gülsüm Elkhatroushi ve ailesinin Kandilli' deki evinde çok hoş bir çekim yaptık. Güzel bir tesadüf oldu ki şu an hazırlamakta olduğum bu ayki gezi yazı rotam Dubai ile Gülsüm Hanım ve eşinin oryantalist & avangard tarzda döşedikleri evleri çakıştı, e güzel de oldu. Bir not geçeyim sevgili Gülsüm Hanım resme ve tablolara çok meraklı olduğundan hatırı sayılır bir koleksiyonu var, hepsiyle teeek tek ilgilendim, fotoğrafladım ve onları ayrı bir postta paylaşmaya karar verdim. (Kandilli' nin Tabloları yazım için buraya tıklayabilirsiniz.)
Fazla söze gerek yok, hadi ev gezmemiz başlasın!..


Evin girişindeki mozaikler önceki ev sahibinden kalma ve uzun koridora hareket katmış. 




Misafir banyosunun ayna, lavabo ve armartürü Çin' den alınmış, dolap ise burada bir ustaya yaptırılmış. 

Orta katta yer alan bu salonun tüm mobilyaları Mirage mobilyadan. Soldaki iki niş çeşitli aksesuar ve çerçeveleri sergilemek için kullanılmış. 


Yemek masasının bank kısmı sırtlıklı yaptırıldığı için daha konforlu olmuş. 

Tavandaki kibar uygulama da önceki ev sahibinden kalınca bozmamışlar, aslında evin doğu temasıyla bir bütünlük yakalamış. 


Tepsideki tüm süsler çiftin seyahatlerinden alınmış parçalar. 

Çizgili berjerler Kervan' dan seçilmiş. 

Bu grup alt kat salona ait ve tüm mobilyaları Kervan' dan alınmış. Bu salonda ve evin belli yerlerinde gördüğünüz bu aydınlatmanın tasarımı ve deseni Gülsüm Hanıma ait, sonrasında da malzeme Antalya' da cnc tezgahında işlenerek şimdiki formunu almış. 

Şöminenin üzerindeki alem Gaziler Vakfı' ndaki bir açık arttirmadan alındığından manevi değeri yüksek. 


Bu üç minder şeklindeki orta pufu da Kervan' dan alınmış, çok beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim. 


Karşı duvardaki aksesuarlar Tunus gezisinden. 





Yatak odasının tasarımı Gülsüm Hanım' a ait, koltuk Kervan' dan, ayna Mirage mobilyadan, tuvalet masası özel yapım. 



Ve şimdi Gülsüm Hanım' ın giyinme odasındayız, gardrobunda bir keşfe çıkıyoruz.

Giyinme odası da özel tasarım ve her türlü ihtiyaca cevap verecek şekilde yapılandırılmış. 





Çiftin dünya tatlısı kızlarının cici mi cici odasındayız şimdi de. Tavandaki detay Gülsüm Hanım tarafından tasarlanıp uygulatılmış, mobilyalar ise Çin' den. 


Bir erkek giyinme odasına göre düşündüğümüzde son derece düzenli, nizamlı her şey ve tabii ki daha az detaylı! E erkeklerin bizim kadar aksesuarı olmayınca organize etmesi de rahat oluyor :)



Bu alan artık evin bodrum katı. Burada çalışan odaları hamam ve sauna bulunuyor. 


Dresuar Kervan' dan. 



Göbek taşı olmasa da seveni için evde hamam fikri oldukça cazip. 



Manzaraya karşı konuşlanmış salıncaklar da Çin' den. 


Güzel evlerini bize açtıkları için bir kez daha Elkhatroushi ailesine ve içten ev sahipliği için de Gülsüm Hanım' a ayrıca teşekkür ediyorum :)

4 yorum :

Labor of Love dedi ki...

Maşallah çok hoş bir ev. En çokta giyinme odası ve hamam hoşuma gitti. Hayatı daha güzel hale getiren ayrıntılarla dolu bir ev. Huzurla, ağız tadıyla otursunlar inş. evlerinde, daha güzelleride benim olsun inş. :))

Eda Öğretmen dedi ki...

Beynim yandı. Hiç tarzım değil çok abartılı geliyor bu tarz tasarımlar.Ben evimi olabildiğince fresh döşedim öncelikle bizim ve de misafirlerimizin içi açılıyor varaklar falan bizim kapıdan giremez. Tabi herkesin kendi tercihi:)

Unknown dedi ki...

İki farkli yorum gelmis :) herkes ne kadar farkli. Bu kadari benim icin de agir, onemli olan begnemediginizin icindeki güzeli bulup kendi hayatiniza uygulayabilmek ;)

Bu arada sitemin guncel adresi yebi yazilarla www.decorideatr.com da
Orayi da ziyaret edebiirsiniz.

Sevgier,
Sibel

Elif dedi ki...

Gulsum hanimi ben de instagramda takip ediyorum. Kisilik olarak cok iyi bir hanim şımarık hicbir haline raslamadim. Normal insanlara gore ultra lüks bir yaşantısı var. Sosyal medya ile bu luksü izliyoruz. Yeni markasini da takip ediyorum. Magazlarinda urunler aninda tukeniyormus. Inanin şaşırıyorum. Ya ben bu dunyada yasamiyorum yada onlar. Ben bir kabana 2bin lira verecek biri degilim ama anında tükeniyormuş kim bu insanlar ulkemizin kacta kaçını temsil ediyorlar düşündürücü. Biz ve bizim gibi yığınla insan markalar indirime girse de biraz alış veriş yapabilsek hatta indirimde bile düşünmek zorunda olan aylik ortala a 3 bin lira para ile kendi capimizda gecinmeye calisan insanlariz. Bu insanlarin bu kadar icimizde olmasi normal mi, bizim bu insanlarin hayatlarini izlememiz normal mi ve kendi hayatlari cok normalmis gibi sergilemeleri normal mi bilemiyorum. Bu yazi bir elestiri yazisi degil yanlis anlasilmasin lutfen, belmide Gulsum hanimin markasi Rous urunlerini kullanabilecek guce sahip olsaydim boyle dusunmezdim bilinmez. Cok garip. Sevgiler kolay gelsin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...