19 Eylül 2014 Cuma

Masalarda Siyah Asaleti

İstanbul aşıkları parmak kaldırabilir mi?

Peki İstanbul denince bir de Kız Kulesi aklına gelenler?

O zaman sizi böyle alayım :)



Bu hafta teslimatlar bitmiyor, oh oh, ben sizi mutlu ediyorum, sizin mutlu olmanıza da ben bayılıyorum. Bu kez Kız Kulesi danteli siyahın asaletiyle buluşturdum. İpek hanımın çeyizini süsleyecek olan bu amerikan servisleri kendisinin sıradışı zevkini de ortaya koyuyor. "Masam siyah hareli, o yüzden siyah örtüler istiyorum" deyince kendisi varımızı yoğumuzu döktük ortaya.



Günlük pratik kullanım adına fay kumaş tercih edilince Kız Kulesi' nin zarifliği siyahta can buldu ve bu gördüğünüz tablo oluştu.


38*55 cm ebatında hazırlanan dantelli amerikan servislerimizin tanesi 25 TL. 

Diğer bir siparişi ise yine siyah fay kumaşa hazırlanan lale runnerımızdı.


Lale runnerımızdan şimdiye kadar kaç tane yaptık sayısını unuttum artık. Ama bu motifi gördüğüm ilk an vurulmamdan belliydi sizin de çok seveceğiniz :) Hala büyük zevkle çalıştığımız tasarımım.


Lale runner fay kumaş fiyatı 100 TL.
Lale runner İsviçre keteni fiyatı 120 TL.


Sipariş vermek isterseniz her zamanki gibi bana decorideatr@gmail.com adresinden veya 0542 637 4998 numaralı telefon veya Whatsapp' tan ulaşabilirsiniz. 

İpek hanıma da şimdiden mutluluklar diliyor ve birbirinden hevesle yaptırdığı cicilerini ççoook mutlu günlerde keyifle kullanmasını diliyorum.


Hepimize mutlu bir haftasonu olsun, güzel insanlar ;)

1 yorum :

Yasemin dedi ki...

Çok güzel olmuş demeden kendimi alamadım, İstanbul temaları zaafım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...