22 Aralık 2014 Pazartesi

Decoridea' nın Çalışma Odası ve Kütüphane Düzeni

Şu postu sonunda yapabildiğime o kadar mutluyum ki benim güzel ve sabırlı takipçim, verdiğim bir sözü geç de olsa yerine getirebilmiş olmanın ferahlığındayım şu anda. Size aylar önce epeydir yapamadığım kitaplarımı tasnif işlemini bitirip çalışma odamı görüntüleyeceğimi söylemiştim "Kütüphanemizden" yazı dizisini yazmaya başladığımda. 



Sıkı takip edenler bilir ki bebek hazırlığındayız şu ara. Hamileliğimde 7. ayı tamamlamış bulunuyorum ve bu hazırlıklar çerçevesinde nihayet çalışma odama da el atabildim. İşte tüm detaylar....


Kahve tonlarındaki odanın genel havasına uygun ham kesme ağaç sehpamız...

Zerrin Tekindor' un tablolarından uyarlanan lisanslı yastıklardan...


Gelelim "kütüphanemizden" köşemizin baş kahramanına...

Bu bölümde günlük elimin altında her an olmasını istediğim defterlerim, ajandalarım var. Üç bölmenin 2 başındaki alt dolapları camsız yaptırmıştık, görsel olarak biraz karışıklık yaratabilecek eski okul defterlerimizi ve ders notlarımızı bu kapaklı bölümlerde saklıyoruz. 

Orta alan komple cam kapaklı. Hem tozlanmasını önlüyor hem de bu bölümün raf aralıkları antoloji, sözlük ve referans kitaplarının büyüklüğü düşünülerek daha geniş tutuldu.

İngilizce ve İspanyolca romanlar...

Dünya klasikleri...

Yabancı yazar romanları...

Türk klasikleri...

İlginç bir tesadüfle eşim de benim gibi İngiliz dili ve edebiyatı mezunu :) Hal böyle olunca bizde biraz Shakespeare ve antoloji enflasyonu var. Kokuları bile ayrı güzel, en sevdiğim raflardan...

Bu kısım ansiklopedi, referans ve gezi kitaplarına ait. (Eşimle benim lise üniversite yıllarından kalan yıllık ve tezlerimiz de bu bölümde) 

İş modelleriyle ilgili kitaplar oldukça ilgimi çektiğinden işletme masterı zamanından kalma ders kitaplarıyla hepsini bir araya topladım.

Sözlükleri bir araya getirene kadar onların bir katı kendilerine kapatacak sayıda olduklarını tahmin etmiyordum. 

Ah bu V.C. Andrews' lar :) ortaokul yıllarımı epey bir domine etmişti sizin de gördüğünüz üzere...

Bu bölüm gençlik kitapları ve şiire ayrıldı...

Türk yazarların romanları ve denemeleri...

Kişisel gelişim kitapları ve Türk yazarların bir üst kata sığmayan devamı...

Yabancı yazar romanları ve tarih kitapları...

İşte çalışma odamızın detayları ve kitap tanzimimiz bu şekilde...

3 yorum :

Kadınlara Yazılar Editörü dedi ki...

Sibelcim, harika gözüküyor. Ahşap çook sıcak bir hava katmış :)

Unknown dedi ki...

Gizemcim çok teşekkürlerr ;);*

Evde Yazar dedi ki...

Çok güzel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...