5 Mart 2015 Perşembe

Baby Shower' ımız...

"Günlerden 38+4. Kızımızın gelmesine çok az zaman kaldı. Hazırlıklarımız artık bitti sayılır, kalanlar da kararsızlıktan bir türlü neticelenemeyen ufak tefek şeyler. İçimize sinen olsun diye hiçbir şeyi aceleye getirmemeye çalıştık." diye başlıyordu aslında bu yazı... O sabaha karşı sancım tutup hastaneye gitmesek 19 şubatta yayınlanacaktı bu baby shower postu :) Şimdiye kısmetmiş. 

İşim gereği bebek odasının ev tekstillerine ve hastane odası süslemelerine ağırlık verdiğimden çok istesem de baby shower organizasyonuna ayıracak pek vaktim kalmamıştı. Ama meğer kardeşim ve eşim bir şeyler düşünmeye başlamış bile. Bana da çıtlatınca hazırlıklara ben de dahil oldum.



Hemen davetli listesini netleştirdik. Fazla vakit kalmadığından pazar günü olarak belirlediğimiz tarihte kahvaltı buluşması yapmaya karar verdik. Mekanı Bahçeşehir Limonata olarak belirledik. Bir dipnot vereyim, çok başarılı bir kahvaltı menüsü var. İster bu tip organizasyonlar için ister pazar kahvaltılarınıza renk katmak için tercih edebilirsiniz.


Masalara renk vermesi açısından özel baskı üzerinde "Derin Geliyor" yazan amerikan servisleri ve peçeteler hazırladık. 

Sonrasında baby shower organizasyonunun olmazsa olmazı oyunlar başladı. İlk oyun anne adayının bel çevresini tahmin etmekti. Son 38. haftanın ilk gününde bir hamile olarak 105 cm olan göbeğime 140 gibi tahminler yapanları selamlıyorum :))) 


İkinci oyunumuz a' dan z' y bebek eşyaları yazmaktı. Bunda kural 1.5 dakika içinde her harfe bir bebek eşyası yazarak en çok harfi doldurulması. Kıran kırana bir mücadele sonucu kazanan da hediyeyi kaptı. :) Totalde 3 oyun hazırlamıştım, kazananlara da kozmetik ve takı içerikli hediyeler dağıttım. 



Burada kronometre tutulmuş, herkes yetiştirme telaşı içinde :)


Üçüncü oyun ise herkesin soruları zor bulduğu ama bence beni 9 ay boyunca dikkatlice dinlemiş olan herkesin yanıtlayabileceği kolaylıkta bir anketti :)) "Anneyi en iyi kim tanıyor?" anketi.


Tüm misafirlerimize yine aynı tasarımlı PVC kaplı kitap ayraçları hediye ettik. Benim gibi bir kitap ayraç koleksiyoneri için de harika bir hatıra oldu kızımdan...




Baby shower pastamızı Pelit hazırlamıştı. 



Ve gün sonunda da misafirlerimiz bu kartlara Derin' imiz için iyi dileklerini yazıp bıraktılar. Bu güzel günümde yanımda olan herkese, organizasyon için de kardeşim ve eşime teşekkür ediyorum :)

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...