18 Haziran 2013 Salı

Dantelli Masa Örtüleri #2 ve Neden Mühür?

Mayıs ayında yaptığım Dantelli Masa Örtüleri postum hala en ilgi gösterdikleriniz arasında. Öncelikle bunun için teşekkür etmek istiyorum size :)
Sizin bu ilginiz beni mutlu ettikçe ben daha fazla model ve kombin araştırmasına, çalışmasına giriyorum. Kombinler ve siparişler tamamlandıkça da sizlere sunmaya çalışıyorum mümkün mertebe. 

Yine elimdeki birkaç modeli paylaşmak istiyorum. Daha önce de belirttiğim gibi gördükleriniz numunelerdir ve tamamen sizin istediğiniz ölçülere ve kişi sayısına göre şekillenecek. Bunun dışında "Ben 3 numaranın danteline bayıldım ama 12 numaranın kumaşına da öldüm bittim" derseniz tabii ki kumaş-dantel yapısı uyuştuğu sürece o şekilde de kombin yapabiliriz. Eee boşuna "decoridea butik" demiyoruz :)

Örneğin vizon rengi Osmanlı ipeğinden dikilen bu takım 2,40m ölçülerindeki bir masa için hazırlandı. 12 adet de köşeden verev dantelli peçetesi var. Makinede 30' de yıkanıp çok hafif sıkma yapıldığı sürece kullanımı da oldukça rahat, kuru temizleme derdi yok.



-11-



Aşağıdaki bu runner ise müşterimizin isteği üzerine yemek sofrası için değil dekoratif amaçlı kullanım için tasarlandı. Ekru Osmanlı ipeği kumaş ve özel çakıl taşı rengi dantelle kombinlendi.


-12-


-13-

Yukarıdaki bu model de keten kumaş kullanılarak oluşturuluyor. Dantelin şekli ve kumaşa uygulanışı itibariyle özel bir settir. 




NEDEN MÜHÜR?

Decoridea Butik müşterilerimizin alacağı ürünler mühürlü paketlerde ulaştırılıyor. Neden mi? 

"Tarih boyunca en kişisel, en özel ve değerli eşyalar, haberler mühürlenip gönderildi. Mührü kıran, kendine ait olana en özel şekilde kavuştu. Bizden size gelen her şey, en değerlimiz; sizin de en değerlinizi güzel günlerde kullanmanızı dileriz." ...

diye de bir not düştük :) Detaylar için her zaman decorideatr@gmail.com veya decorideatr@hotmail.com adreslerinden irtibata geçebilirsiniz. 

2 yorum :

Adsız dedi ki...

Mühürlü paket fikri çok etkileyici .Ürünlerinde çok güzel.Yolun açık olsun sevgiler.

Özlem U.

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim Özlem :) begenmene sevindim..

Sevgiler

Sibel, Decoridea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...