5 Mayıs 2013 Pazar

Haberlerrr! Haberlerrr!

Herkese merhaba ve mutlu pazarlar! Dekorasyon ile ilgili her şeyi paylaşmaya çalıştığım bu blogun her geçen gün büyüyüp gelişeceğini daha önce de belirtmiştim. Bunlardan ilk havadisi sizlerle paylaşıyorum: Bundan böyle blogda mekan çekimlerine de yer vereceğiz! Sadece benim bakış açımla sınırlı kalmasın farklı evlerden farklı stiller ve detaylar görün, belki de kendi zevkinizle bunları harmanlayın diye ev çekimlerini devreye sokuyorum. Umarım paylaşacağım bu evler sizin de gözünüzü gönlünüzü açar ve zevkinize yeni unsurlar ekler...

Bundan yola çıkarak haftaya pazar gününüz için zevkle okuyacağınız bir postun müjdesini veriyorum! Acıbadem' de çok emek verilerek bambaşka bir çehre kazanmış dubleks bir daireye konuk olacağız sizinle beraber. Sevgili arkadaşım Saadet, yolda olan bebişinin baby shower partisinde kapılarını bize açıyor!

Haftaya pazar bu yazıyı kaçırmayın derim, benden söylemesi... ;) 




Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...