14 Kasım 2014 Cuma

Pinterest Konuları

Merhaba herkese, mutlu bir cuma ve keyifli bir hafta sonu diliyorum.

Blogla ilgili bir minik değişiklik var. Siz fark etmeden ben dikkat çekmek istedim. Burada beğendiğiniz görselleri Pinterest' te de paylaşmak istediğinizi söylüyordunuz epeydir. Ben de nihayet koşturmalardan fırsat bulup bloguma entegre edebildim. Artık resimlerin sol üstüne geldiğinizde "Pin It" butonu çıkacak. Buradan direk kendi hesabınızda paylaşabilirsiniz.



Hazır bugün biraz Pinterest avına çıkmışken oltama takılanlardan ortaya karışık... Dekorasyona takılı kalmadan, hafta sonu boşvermişliğinde, gözüme gönlüme hitap eden her şeyden, biraz ondan biraz bundan...



,
Çocukluğumuzda yaptığımız bahçeli, 4 pencereli minnoş evler gibi değil mi? :)

Işıltı her an her yerde olacak...

Instagram' da kombinlerini bayılarak takip ettiğim yüzünü hiiiçç göstermeyen "upcloseandstylish" ten cici bir kombin daha.


Ve yılbaşı mı geliyor ne? Aralık ayı postları için şimdiden heyecanlıyım. Seviyorum yılın bu dönemini...






Herkese kucak dolusu sevgiler...

2 yorum :

Unknown dedi ki...

Merhaba yayınladığınoz duvar kağıdını nereden bulabilirim

Unknown dedi ki...

Hangi yazida kacinci gorsel oldugunu paylasirsaniz yardimci olmak isterim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...