23 Ağustos 2013 Cuma

Bırak Dağınık Kalsın Çerçeveler

Evlerin sıcak ve yaşanmışlık dolu bir ruha sahip olması için duvarların hareketli olması kaçınılmazdır bence. İster irili ufaklı aynalar olsun, isterse devasa yağlıboya tablolar olsun güzel bir ahenk içinde dağılımını yapmak lazım duvarlarda. Ben de bu yerleşimlerle ilgili birkaç örnek paylaşıyorum.

Boş çerçeve kullanımı yeni bir trend


Köşe dönen çerçevelerle hoş bir etki yaratabilirsiniz

Daha sevimli bir duvar için çiçek motifleri, desenler, yazı panoları ekleyebilirsiniz


Daha maskülen bir dizilim

Çocuğunuzun yaptığı resimleri tek tek çerçeveletip duvara asarsak hem daha hoş ve düzenli bir görünüm elde ederiz hem de çocuklarımızın görsel estetiğine katkıda bulunmuş oluruz.


Soyağacı şeklindeki duvar kağıtlarına ilave edilecek çerçevelerle tüm aileyi biraraya toplayabilirsiniz

Basamaklar yükselir, tablolar yükselir, merdiven duvarı en güzel hareketliliğe kavuşur

Bembeyaz ortamda beyazla bile tatlı bir kıpırtı yaratabilirsiniz 

İşte "canlı çerçeve"nin en güzel örneği! En kısa zamanda ben de evimde uygulamak istiyorum ama duvarda karar kılamadım. Hem fazla boş duvar kalmadı, hem bazıları uygunsuz, hem de boş olanlar için de farklı planlarım var :) Merak etmeyin, gerçekleştirdikçe detaylarını sizinle paylaşacağım.

Ve son iki paylaşım da bizim evimizden! Çalışma odamızın duvarını süsleyen bu üçlüden sağdaki kuzenciğimin hediyesi, soldaki Londra tatilimden hatıra; Shakespeare' ciğimin 18. sonesi, anahtar çerçeve ise sevgili kocamla çıktığımız Dubai tatilinden bir anı.

Bu da salon duvarımızda piyano üstünü süsleyen detaylar; ayna ve melekli çerçeve Alaçatı hatırası, canım logomun bulunduğu fleur-de-lys' li çerçeve de Dubai tatilimizden. 

Peki siz duvarlarınızı nasıl süslemekten hoşlanıyorsunuz? Haydi bana yazın... Herkese keyifli haftasonları...

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...