6 Ağustos 2013 Salı

Decoridea' da Bir Çekiliş Daha

Herkese merhaba!

Instagram takipçilerimizin 10000' i aşması şerefine Decoridea' da çekiliş var. 8 ay gibi bir zamanda bu rakamlara ulaşmak son derece güzel ve gurur verici. 
Sizlerin ilgisi gerçekten motive edici. Bu sayede ben de her geçen gün blog paylaşımlarımı çeşitlendirmeye ve farklı projeler üretmeye çalışıyorum. Ee bu ilgiye layıkıyla karşılık vermek gerek ;)

Çoktandır çekiliş yapmamıştım. Bari 10000 takipçi bahanemiz olsun yarışmamız başlasın dedim. Önceki çekilişlerimiz daha çok şansa dayalıydı, diğer tüm takipçiler arasından seçilip kazanılıyordu. Bu kez işi daha eğlenceli bir hale getirmek istedim ve bir yarışma başlatıyorum. 

Hediyemiz resimde gördüğünüz bu çift kişilik kurabiyelikli fincan takımı!




Öncelikle şunu söylemeliyim ki Instagram kullanmayanlar üzülmesin. Yarışmaya Facebook ve Twitter hesaplarınızla da katılabilirsiniz. 

Yarışmamızın sadece 2 kuralı var, onlar da şöyle:

1- İlki blogda izleyici olarak kayıt olmanız. Siteye girdiğinizde sol sütunda biraz aşağı inip "bu siteye katılın" ı tıklayarak birkaç saniyede kaydınızı oluşturabilirsiniz. Eğer buradaki kullanıcı adınız Facebook, Twitter veya Instagram' da fotoğraf yükleyeceğiniz hesaptaki adınızdan farklıysa bunu fotoğrafınızda belirtmelisiniz ki kontrol sırasında bir sıkıntı yaşamayalım.

2- Evinizden veya beğendiğiniz bir arkadaşınızın, akrabanızın evinden dekorasyonunu veya dekoratif unsurların bir araya getiriliş tarzını beğendiğiniz bir köşenin fotoğrafını çekip Instagram' da @decoridea hesabını ve #decorideaninhediyesibenimolacak hashtag' ini ekleyin. Instagram' a yuklenen bütün resimler bu başlık altından dikkate alınacağı için etiketlemediğiniz fotoğrafları maalesef göremeyeceğiz. Eğer blogdaki kullanıcı adınız farklı ise fotoğrafa bunu da eklemeniz gerekli. Örn: @decoridea #decorideaninhediyesibenimolacak blogda: aysefb5 gibi.

Instagram kullanmayıp Facebook ve Twitter' dan fotoğraf yüklemek isteyenlerin bizi (fotoğrafı yüklediği programda) takip ediyor olması gerekli. 
Eklediğiniz fotoğrafa bizi mutlaka etiketliyorsunuz ve yine #decorideaninhediyesibenimolacak etiketini koyuyorsunuz. Blogdaki isminiz farklıysa da yine yukarıdaki örnekteki gibi açıklama yazmanız yeterli.

* Blogger arkadaşlara not: Çekilişi ve fotoğrafınızı blogunuzda paylaşırsanız, linkini bu yazının altına yorum olarak bırakmanız yeterli.

Yarışmaya katılım için son gün 1 Eylül Pazar. 2 Eylül Pazartesi günü kazanan açıklanacak. 

Not: Türkiye dışından yarışmaya katılacak olan bir takipçimin kazanması durumunda kargo ücreti alıcıya ait olacaktır. 

Herkese booolll boolll şansss, enn kalpten isteyip enn güzel fotoğrafı yükleyenin olsun bu şık takım! :)

1 yorum :

sibelinmutfagi dedi ki...

arkadaşım durumu düzelttim. umarım bana çıkar diyorum takibe aldım sevgileer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...