13 Ağustos 2013 Salı

Tazecik Mis Gibi Sarı

Ne yalan söyleyeyim, biri 2-3 sene öncesine kadar "sen sarı renge ölüp biteceksin" dese hiiiiç inanmazdım. Çocukluk ve ilk ergenlik zamanlarımdan sonra bir daha sarı hiçbir giysim olmadı. Sevmedim sevemedim. Turuncu da aynı şekilde son 2 yıldır favorilerimde ama sarıdan önceleri nefret ettiğim için ondaki dönüşümüm daha can alıcı :)

Şimdi ise "gömlek sarı olsun", "peçetem sarı olsun", sarı çiçeklerden oluşan bir buket istiyorum", "sarı masa örtüsü şahaneee" gibi cümleler eksik olmaz oldu dilimden. Nesne farklı anafikir aynı:sarı. Hatta geçen gün katıldığım bir düğünde konsept rengin sarı olması ve benim bilmeden sarı renk bir elbiseyle katılmam bütün gece kendi kendime göz ziyafeti çekmeme olanak sağladı :) 

Hem giyim hem dekorasyon anlamında son yıllarda epey moda olmasının etkisi büyük tabi, sarıyla da çok güzel kombinler yapılıyor. Öyle ki bıraksanız evin bir odasını limon sarısına çevirebilirim. Aslında sarı küçük odaları ferahlatmak için de birebir. 

Bundan hareketle size sappppsarı, yaz ayına enfes yakışan bir post hazırladım. Önce sarı mekan dekorasyonları, sonrasında da sofralara da çok yakıştırdığım için masa dizaynları var. Keyifli seyirler...

Ufak bir hatırlatma: Çekilişe katılmayı unutmayın... 






















Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...