16 Eylül 2013 Pazartesi

Didim Marina ve Yat Dekorasyonu

Hafta başında ufak bir kaçamakla Didim' deydik arkadaşlarımızın daveti üzerine. Buranın en yeni cazibe merkezi 3 yıl önce açılmış olan D-Marin Yat Kulübü. Henüz boş dükkanlar olsa da içeride ilginizi çekebilecek mağaza ve cafe, restaurantlar mevcut. Gitmişken hemen sizler için görüntüledim. Hazır yatlar ve teknelerden konu açılmışken bunların dekorasyonuna da değinmek istiyorum bu güzel haftanın ilk gününde.

Didim marina ile başlayalım.



İçeri girdiğinizde geniş lobide hemen sizi karşılayan, nereye geldiğinizi hatırlatan bir ambiyans var.


D-Marin resepsiyon

Eylül ayının dinginliğinde sahiplerini bekleyen yatlar...


Marinanın kendi cafesinin masa dekorasyonu

Yine marinanın içindeki tam sahil evlerine uygun renk ve dokularda dekore edilmiş olan Keyf adlı cafe


Çatal bıçak kaşık desenli duvar kağıdı sizin mutfaklarınız için de güzel bir alternatif




Tekne ve yatlarda hem alandan kazanabilmek için hem ortada dolanan sandalyelerle uğraşmamak için en güzel tercih köşe dönüşlü oturma grupları. İstenildiğinde anında devrilip güzel bir şekerleme yapabilmek için de ideal ;)




Bu örneklerle insanın bugün koşup tekne alası geliyor.





Mermer hakim banyoda jakuzi keyfi


Sizin favoriniz hangisi?

2 yorum :

Adsız dedi ki...

Aahh bir teknem olsa hatta resimde gördüklerimin hepsi benim olsa

Yat Turu dedi ki...

Boğazda Tekne Turu keyfi ile boğazın eşsiz manzarasında keyifli dakikalar.

İstanbul'da Boğaz Turu ile muhteşem keyifli dakikalar yaşayabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...