2 Eylül 2013 Pazartesi

Çekilişin Sonucu

Herkese mutlu bir hafta ve bal gibi tatlı bir eylül ayı diliyorum. Geldiği gibi sonbaharlığını hissettiren bir günle başladık bu güzel aya. Eee onu güzelleştiren bir de çekilişimiz vardı :) Katılan herkese çok çok teşekkür ediyorum ilgilerinden dolayı.

Bloguma izleyici kaydı yapıp instagram' a #decorideaninhediyesibenimolacak etiketiyle fotoğraf yükleyenler arasından kazana Eda'nın Dünyasıya da diğer ismiyle klcarslaneda adlı takipçimizin oldu. Çift kişilik fincan takımını güzel günlerde keyiiiifle kullanmasını diliyorum :) decorideatr@gmail.com adresinden bana adres bilgini yollayabilirsen hediyen bir an önce eline geçsin sevgili Eda.

Bunun dışında çekilişe blogunda yer veren Sibel'in Mutfağı bloga da teşekkürlerimi iletiyorum. Bir dahaki çekilişlerde tekrardan görüşmek üzereee...



4 yorum :

Unknown dedi ki...

mailimi göderdim...sizlere decoridea ailesine çok teşekkür ederim böyle ince düşünüp insanları mutlu etmek çok hoş siz beni mutlu ettiniz Allah'ta sizleri mutlu etsin:)! sevgiler

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim çok incesin :) Güzel günlerde kullanılsın...

Sevgiler

sibelinmutfagi dedi ki...

tühhhhhh bana çıkmadımı zaten hiç şansım yok :(( çıkan arkadaş güle güle kullansın

Unknown dedi ki...

İnşallah başka çekilişe ;) sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...