2 Aralık 2013 Pazartesi

Aralık Ayı Gelir De...

Yılın son ayının 2. gününden herkese kocamannn ve enerjik bir günaydın... 2013' ü de bitiriyoruz müthiş bir hızla. Gerek etrafımdan duyduğum gerekse kendim şahit olduğum kadarıyla bu yıl genel için pek de parlak geçmedi sanki. 

2013' ün bana getirdiği en güzel yenilik kuşkusuz, 2012 gibi güzel bir yılın aralığının 16' sında "decoridea" yı oluşturmanın ardından, getirdiği yepyeni bir hayat oldu. Aralıkta Instagram ve Facebook hesabımla başlayıp şubatta blogumla devam edip her geçen gün çığ gibi büyüyen bir yapıya kavuştu. Ben yazdım siz okudunuz, daha çok yazdım daha çok okudunuz. Instagram' da 33000' i aşan kocaman bir aile olduk. Yetişemediğimden İngilizce versiyonunu üzülerek yazamadığım blogumun Instagram sayesinde yabancı konukları da oldu. Her yeni gün yeni fikri, yeni insanları getirdi bana. 



Yetmedi daha taze bir blogger olmama rağmen Bumerang Blogger yarışmasına katıldım. Dereceye giremedim ama ilk 50' nin açıklandığı günden itibaren saatlik güncellenen listeden hiç düşmedim. Olsun, adım adım olacak her şey :) 15 gün Bumerang' ın sitesinde devamlı Decoridea' nın adının olması bile çok güzel bir deneyimdi benim için.

Tüm bu sebeplerden aralık güzel bir ay benim için artık, umut dolu, yenilikleri getiren, hediye paketi gibi cici bir ay. O yüzden mutluluklar dolu olmasını dileyeceğimiz yeni yılın gelişini de kutluyoruz bu ay, Decoridea' nın doğum gününü de, yeni yastık ve kırlent koleksiyonunun gelişini de. :) Evet doğru okudunuz! Geçen gün Instagram' dan paylaştığım bu fotoğrafta sürprizin ipucunu vermiştim. Çok kısa bir süre sonra bu yeni koleksiyon satışta olacak... 

Bu ay ara ara yeni yıl süslemeleriyle ilgili birkaç post da yapacağım. Yeni yılı, Noel' i kutlayan vardır kutlamayan vardır. Maksat hayatımızı renklendirmek şenlendirmek değil mi? Bahanemiz olmasın mı böyle günler? Hepimiz bize gelen hediyenin paketini çocukça bir merak ve coşkuyla açmaz mıyız? O zaman hadi 2014 paketini aynı hevesle açarken etrafımız güzellikler, minik dokunuşlarla şenlensin... Çok çok sevgiler...  

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...