17 Aralık 2013 Salı

Atölye Gügü ile Röportaj #4

Önceki hafta Atölye Gügü' nün tatlı mı tatlı sahibesi Güler Usta ile keyifli bir söyleşi yaptık. Bumerang, yastık koleksiyonunun telaşı, misafirler derken yazıyı bir türlü derleyememiştim, buradan gecikme için özürlerimi iletiyorum.



D: Güler' ciğim merhaba. Önce seni tanıyalım biraz. 
G: Ben Güler Usta. Yeditepe Üniversitesi İngiliz dili edebiyatını bitirdikten sonra bölümüm dışında bir şeyler yapmak istedim. Bir süre arkadaşımla beraber işlettiğimiz butiğimizde kişiye özel tasarımlar yaptık. Sonrasında ben organizasyon işlerinden de zevk aldığımı fark edince bu yönde de bir şeyler yapmak istedim ve Atölye Gügü gelişti.


D: Nedir peki Atölye Gügü' nün kapsamı, neler yapıyorsunuz burada?
G: Atölye Gügü' nün temeli söz, nişan, kına, düğün, sünnet, bekarlığa veda, çocuklara veya yetişkinlere özel konsept doğumgünleri organize etmek. Konsept yaratmaktan cateringe ve pasta tasarımına kadar her şeyiyle ilgileniyoruz aldığımız işin. 


D: Burada çocuk oyun alanı gördüğüme göre başka sürprizler de var sanırım?
G: Aynen öyle. Biz aynı zamanda belli periyodlarda ve gelen talebin yoğunluğuna göre oyun atölyeleri düzenliyoruz. 


D: İçeriği nedir bu atölyedeki aktivitelerin?
G: Oyun, çanta boyama, süsleme, resim, hamur oynama gibi birçok aktivite mevcut. Çocuklarını getiren annelerimizin vakitleri müsaitse onlarla da beraber çayımızı kahvemizi yudumluyoruz. 

Bu da o gün benim payıma düşen enfes pancake :)


D: Etkinliklere katılmak için bir yaş sınırı veya kontenjan var mı?
G: İki yaşından itibaren her çocuğu kabul edebiliyoruz ancak kontenjanlar aktivitenin içeriğine göre değişiyor.  






D: İlerisi için Atölye Gügü' nün başka projeleri var mı?
G: Olmaz mı? :) Çoktandır özlediğim dikiş makinesi beni çağırıyor, butik bölümümüz de çok yakında hayata geçiyor olacak.


Bu keyifli sohbet ve sıcak misafirperverliği için sevgili Güler' e çok teşekkür ediyorum. Davet, organizasyon veya oyun atölyeleri için kendisiyle iletişime geçmek isterseniz 0532 703 12 13 numaralı telefonu arayabilirsiniz. Şimdi sizi Atölye Gügü' nün cici el emekleriyle baş başa bırakıyorum.









Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...