21 Mayıs 2014 Çarşamba

Düğün Dosyası

Merhabalar,

Yaz ayları yaklaşırken malum düğün, nişan organizasyonları da hız kazanıyor. Ben de bu aşamadan geçerken birebir deneyimlediğim için ne kadar zorlu, detaylı ve yorucu bir serüven olduğunu çok iyi biliyorum. Hazırlıklara ne kadar önceden başlarsanız başlayın illa ki son ana kadar yetişmeyen bitmeyen bir şeyler kalıyor. Ben de bu aşamada biraz olsun size yardımcı olabilmek adına size ufak bir kılavuz niteliği olabilecek bir "Düğün Dosyası" hazırlıyorum.



1-2 aya yayacağım bu yazılarda çeyiz hazırlıklarından, söz, nişan, kına detaylarına, organizasyon firmasından, mekana ve hatta kuyumcuya varana kadar çeşitli konularda yazılar, tavsiyeler ve röportajlar yayınlıyor olacağım. 



Şimdiden bu eğlenceli serinin sizler için faydalı olmasını diliyorum. Hatta bu seriye başlangıç olarak daha önce yazdığım kardeşimin söz töreni detaylarını da buraya tıklayarak inceleyebilirsiniz. Yakında buna nişan paylaşımlarının da ekleneceğini not olarak vereyim.


Düğünler kadar güzel geçecek bir gün ve hafta diliyorum...




Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...