2 Ekim 2014 Perşembe

Blogger Bazaar #6

Vesta Event bünyesinde bu yıl 6. kez gerçekleşen Blogger Bazaar pazar günü Taksim Kafepi Curcuna' daydı.


Her yıl bloggerlara kendini tanıtmaları, ürünlerini satışa çıkarmaları ve daha çok insana ulaşabilmeleri için güzel bir fırsat sağlayan etkinlik bu sene de rengarenkti. Giyimden, aksesuara ve hobi bloglarına varan geniş bir yelpaze vardı. 



Ancaaak ne yalan söyleyeyim benim için organizasyonun favorisi Pick Your World adıyla yaptıkları pasaport kılıfları satan Grace ve Suzanna' nın standıydı. Hem ikisi de birbirinden cana yakın hem de yeni başladıkları bu yolda oldukça hevesliler. Pek çok pasaport kılıfı süsleyen var tabii ki ama onların kağıttan yaptıkları bu kılıflar üstlerindeki kaliteli ve eğlenceli tematik stickerlarla daha da sevimli hale getirmiş. Grace' in bloguna buradan, pickyourworld Instagram hesabına ise buradan ulaşabilirsiniz. 

Şu çeşide ve renkliliğe bakar mısınız, olmayan ülke yok gibi :)

Ziyaretçiler kredi kartı ile satış imkanı olmayan bloggerlardan da "Öde AL" sayesinde kartla alışveriş yapabildi. 






Kitapların bu sergilenişini çok sevimli buldum.





Geçen yılın Bumerang 1.' lerinden En Tarz Blog ödülünün sahibi, benim de keyifle takip ettiğim blog Kafka Okur da etkinlikteydi. 


Ben erken saatlerde gittiğim için neredeyse açılışı yapanlardandım, pazar günkü hava şartları nedeniyle umarım ziyaretçi azlığı yaşanmamış ve tüm blogger arkadaşlar günden sonsuz keyif alarak dönmüşlerdir.

2 yorum :

Grace Happy dedi ki...

benim bunu sımdı gormeme ne dıyorsun cok tesekkur ederız ne yazık kı pıckyourworld adıyla devam etmeyecek olup tekrardan waysofgrace ın pasaport kılıfları oalrak devam edecegım gunu beklıyorum

Unknown dedi ki...

Olsunn gec de olsa görmüşsün ya ;))) en kisa zamanda baslarsin umarim, o guzellikleri herkes görsün) bu arada benim de bu adres eskidi ;) yenisine beklerim www.decorideatr.com

Öpüyorum çok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...