24 Ekim 2014 Cuma

Tupppturuncu Cadılar Bayramı

Hey sen, güzel okuyucu, can takipçi! Bugün cuma, hava güneşli... Enerjik olmak için daha iyi bir sebebin var mı? Silkelen kendine gel, mis havayı içine çek ve haftasonuna hazırlan.

Ben de sana bugünkü postla enerji yüklemesi yapacağım. Turuncu enerjisi! Evet aylardan ekim, mevsimlerden balkabağı mevsimi! Yüksek antioksidanlı bu çok faydalı sebzeyi her türlü tüket! Tatlısı, çorbası, pastası, salatası, muffini, keki, nasıl isterse paşa gönlün...


"Yaz bitti, hiçbir şeye hevesim yok" diyorsan bu turuncunun enerjisini evine getir o halde. Belki de hiç yapmadığın bir şeyi yap ve bu sene bir Cadılar Bayramı partisi organize et.


İlle de büyük çaplı bir davete gerek yok, anlam yüklemeye de gerek yok. Maksat eğlenmek, kışa enerjik bir başlangıç yapmak. O zaman in bahçeye topla bol kızıl, kahve, turuncu yaprak, koş pazara markete bir balkabağı al ve çağır sevdiklerini.  


"Yok ben azla yetinmem, yaptım mı şanıma yaraşır bir parti yaparım" diyorsanız da işte gerçek bir şölen yaratabileceğiniz detaylar şimdi bu yazıda. ;) 



Kurukafa olmadan asla!

Az çoktur diye boşuna demiyoruz, basit ama şirin bir fikir.


O dantel her yere girecek! ;)




Bu sıcak ve güzel rengi daha da anlamlı yansıtabilecek soğuk renkler her zaman vardır; turkuaz-turuncu, kesinlikle denemeli. 




Çam ağacı görünümlü sonbahar ağacı, minnoş baykuşlar da cabası. Standarda takılma, uyarlamanın yollarını ara.



Bu da enerji kırıntılarını yatak odalarına taşımak için bir detay. 

Bugünkü bol dopingli yazının üzerine evde oturan kalmasın. Ben de kaçıyorum, önce tatlı bir dosta kahveye sonra da en genç en dinamik ekip Hürriyet Bumerang' ın davetine ;) detaylar için Instagram' dan takipte kalın.

NOT: Geçen yılki cadılar bayramı postuma ve bu temalı soframa göz atmak için linklere tıklayabilirsiniz.

1 yorum :

Yeseren Yaprak dedi ki...

Kabaklari suslemek benim bile hosuma gidiyor! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...