25 Mayıs 2015 Pazartesi

Decoridea Dekoblogosfer' de

Merhaba,

Sevgili blogger arkadaşım Dekoblog' un yazarı Gülşah çok güzel bir oluşum başlattı. Adı, Dekoblogosfer. Amacı, kendisi ve benim gibi tüm dekorasyon bloggerlarını bir araya toplamak, sizi bizlerden, bizi birbirimizden haberdar etmek. Ne kadar anlamlı bir proje. Günümüzde herkesin birbirini rakip/düşman/diğer taraf olarak gördüğü pek çok sektöre inat, o bizi bir araya toplama derdinde. Ben de aynı düşüncede olduğumdan kendisini sonsuz destekliyorum. İlk üyesi de ben oldum. İlk röportajı da bugün benle. Okumak için tıklayın. Aranızda biliyorum, pek çok dekorasyon yazarı da var. Hadi siz de katılın Dekoblogosfer' e, hep birlikte büyüyelim.



1 yorum :

Unknown dedi ki...

"Bir" olmakta her zaman fayda var. Katkindan dolayi tesekkurler Sibelcim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...