12 Mayıs 2015 Salı

Sana Bir Soru...

Merhaba can okuyucu, can takipçi,

Bugün senin fikrine ihtiyacım var, evet tam da senin fikrine. Çünkü ben bir türlü karar veremiyorum. 

Malum Decoridea bloğum dekorasyon başrolde olmak üzere aynı zamanda bir life style bloğu. Kültür-sanat, röportaj, gezi gibi birkaç farklı alanı da içeriyor. Ama life style başlığını arkama alıp da karman çorman her şeyden bahsettiğim bir blog olmasını istemedim hiçbir zaman. Açıkçası makyajla, dekorasyonu da yan yana koyamadım kafamda, örneğin. 


Bir süredir kızımın gelişiyle bebek ve annelerle ilgili konular ilgim, bilgim ve tecrübem dahiline girdi. Bu kapsamda bazı aktivitelere, fuarlara katılır, yeni çevrelerle tanışır oldum. Sizlerden gelen "neden bunu yazmıyorsun" sorularını aslında karışıklığa mahal vermemek adına geri çevirdim. Bir yandan beni güvenebileceğiniz bir kaynak olarak görüp fikirlerimi merak etmeniz inanılmaz hoşuma gidiyor, mest ediyor. Bir yandan bu alanda pek çok bilgi kirliliği olduğundan kendi tecrübelerimi size aktarmak istiyorum. Üçüncü bir yandan da çocuk konularıyla ilgisi olmayan ve beni sadece dekorasyon ve gezi yazılarım için takip eden başrol okuyucumu da sıkmak istemiyorum.

Velhasıl kararsızlardayım, yönlendirin beni. Burası benim bloğum olabilir ama okuyucumun fikri olmadan yazdıklarım beni bir yere kadar tatmin eder. Siz söylemeden ben yazayım ayrı bir blog açıp ...anne veya ...mom gibi bir isimle birçoğunu tanıdığım blogger arkadaşlarımdan esinlenmeye de niyetim yok, zaten yeni bir blog apayrı bir mesai olur.

Şimdi söyleyin bakalım Decoridea' da anne-bebek köşesine evet mi hayır mı? 

6 yorum :

Adsız dedi ki...

EVET

Ahu Örgen Yavuz dedi ki...

Kesinlikle evettttt :)

Evde Yazar dedi ki...

Aslında nasıl hissediyorsanız öyle karar verin. Sonuçta burası sizin kişisel alanınız.
Sevgiler :)

Unknown dedi ki...

Yanıtlarınız için çokkk teşekkür ederim. Anne bebek konuları engin bir deniz olduğundan her detaya girersem dekorasyon arka planda kalmaya başlayabilir. Bu da dekorasyon takipçilerimi ve beni üzebilecek bir durum. Yaptığım işi de tam yapma telaşım olduğundan asıl uzmanlık alanımda ilerlemeye karar verdim :)

Ama diğer konularda oluşacak sorulara her zaman yardımcı olmaya çalışırım. Blogta anne-bebek köşesi olmayacak ama dileyenlerin faydalanabilmesi için Instagram hesabımdan katıldığım workshop ve seminerlerle ilgili anlık paylaşımlarda bulunmaya devam edeceğim.

Herkese sevgiler...

Sibel

nerminn dedi ki...

Hayır. Dekorasyona ağırlık verin

nerminn dedi ki...

Hayır, dekorasyona ağırlık verin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...