10 Kasım 2013 Pazar

Bumerang Oylamaları Final

Merhaba herkese,

3. Bumerang Ödülleri oylamasında sona yaklaştık sayılır. Hala ilk 50 listesinde "decoridea"mız. Ama tam sıralamayı bilemiyoruz tabii. İlk 10' a girip jüri tarafından değerlendirilebilmemiz gerekiyor sıradaki adımda, ki sonrasında finale kalan 3 blogdan biri olalım. Oylamada yarın 11 Kasım son gün, 16:30' a kadar oy kullanılabilecek. Blogunuzu değerli oylarınızdan mahrum bırakmayın hadi :) Adımız duyulup kitlemiz genişledikçe sizi, beni hepimizi daha nice güzellikler bekliyor olacak. Çorbada tuzunuz olmasın mı yani :) hadi anne, baba, kardeş, kanka, sarılın hepsinin telefonuna da, birkaç saniyelik tıklamayla bu uygulama tamamen ücretsiz gerçekleşsin. Bir oy bir oydur birikir büyür, taşır hepimizi zirveye.

Sevgiler..




2 yorum :

Karluk dedi ki...

Yazı için teşekkürler, ben de bugün ilk 10'un açıklanmasından sonra "Hürriyet dergimizi kandırdı" başlıklı bir yazı yazıp yayınladım: http://www.bodytr.com/2013/11/duyuru-hurriyet-dergimizi-kandirmistir.html

Yazıyı okursanız Hürriyet'in illegal blogları nasıl finalist ilan ettiğini de belgeleyerek gösterdim. Korkunç ve sinir bozucu gerçekten de...

Unknown dedi ki...

Oylama ve global ranking üzerine net bir yorum yapamam ama notersiz bir çekiliş düşünemiyorum böylesi bir oluşumda. Ayrıca ciddi statü farkları var. Çok profesyonel websiteleri ile yarışıyorsak ve bunlar finale kalıyorsa o zaman neden adı blogger ödülü? O zaman işine emek verip yazı ve her tür post için zaman, emek, yeri geldiğinde para harcayan daha amatör ruhlu yazarların hiç şansı yok mu demek oluyor bu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...