18 Kasım 2013 Pazartesi

Mobilyahan' da Sabah Kahvesi - Röportaj #3

Enerjik bir merhabaaaa!!! Hepimiz için güzel bir hafta olsun...
Geçen hafta pazartesi sabahı çok şirin bir mağazada çok güleryüzlü bir mimarla çekimdeydim. Emine Büyükkaymaz lisansını mimarlık, yüksek lisansını ise iç mimarlık üzerine yapmış. Geçtiğimiz günlerde kendisinden aldığım bir mail beni çok mutlu etti. Aslında Emine Hanım'ın alanı hakkında yazıyor olsam da bloğumu yakından ve severek takip ettiğini öğrenince hemen tanışmak istedim.

Emine Hanım Mobilyahan isimli butik mobilya markasının sahibi. Bir yandan yurtiçi ve yurtdışı için büyük çaplı projeler hazırlarken diğer yandan da mobilyanın sevimli yanıyla uğaşmak istemiş. Mobilyahan' da internetten alışveriş yapabildiğiniz gibi kendisiyle iletişime geçerek ihtiyaçlarınız doğrultusunda "bir iç mimar egosuna" maruz kalmadan çalışabiliyorsunuz.




İşte sabah kahvesi eşliğindeki keyifli söyleşimiz...

Decoridea: Emine Hanım merhaba, böyle başarılı bir mimar olabilmek için hangi okulları bitirdiniz?
Emine Büyükkaymaz: Lisansımı Selçuk Üniversitesi' nde mimarlık üzerine yaptıktan sonra yüksek lisansım ve dil eğitimim için Avustralya Sydney' deki Macquaire University' e gittim.



D: Mezuniyetten sonra nerelerde çalıştınız?
E: Aslında çoğunlukla yurtdışı bağlantılı projelerde çalıştım. Nijerya' da 1000 yataklı bir hastane yapımında bulundum. 200-2011 yılları arasında devamlı oraya gidip geldim. Çok ilginç bir ülke. Petrol rezervi açısından dünyada 7. sırada. Ama bir yandan çok zengin diğer yanda çok fakir var. Zaten korumasız gezemiyorsunuz orada.

D: Cesaret isteyen bir hareket olsa gerek bu teklf kabul etmek :)
E: Evet, ama Afrika kıtası insana çok şey katan bir coğrafya. Libya' da da projelerimiz oldu. Bunun dışında Dubai' de 6 ay yaşadım yine bir projeyle alakalı. Ve son olarak da Fransız Harto Design firmasıyla ortak yürüttüğümüz çalışmalarımız oldu. Kendi tasarımlarını biz burada ürettik demonte olarak gönderdik. Ürünlerini internetten sattıkları için de Mobilyahan' ın oluşumunda bana altyapı teşkil etti.




D: Evet, gelelim Mobilyahan' a nasıl oluştu bu fikir ve Mobilyahan' ın farkı ne diğerlerinden?
E: Mobilyahan' ı gelişen internetten satış pazarında biz de yer alabilmek için kurduk. Buradan sattığımız ürünler var ancak mağazamıza gelen müşterilerimizle butik çalışmayı tercih ediyoruz. Gelenlerin ihtiyaçları ve zevkleri doğrultusunda çözümler üretip bunları projelendirerek bir parçanın bitmiş halini en başta gösteriyoruz ve böylelikle kötü sürprizler yaşamıyoruz.




D: Harika, bu en güzeli. Çünkü mobilya işinde başta konuşulanla eve gelen arasında ciddi sıkıntılar yaşanabiliyor.
E: Bizim de amacımız bu durumu aşarak müşterilerimize ruhu olan, içlerine en sinen parçayı en kaliteli biçimde sunabilmek.


D: Çözüm ortaklarınız var mı?
E: Evet, kendi tasarımlarımızın yanı sıra bazı büyük mimarlık projelerinde Nurus, Tuna Mobilya ve Bürotime ile çalışıyoruz.


D: Mobilyahan.com da gördüm, burada da var. Dekoratif aksesuarlar da ürün yelpazenizde var sanırım?
E: Aynen öyle. Mobilyanın yanında aksesuar satışımız da var. Gün geçtikçe de daha fazla ürün eklenecek sitemize. Bizi instagramda "mobilyahan" hesabımızdan da takip edebilirler.





D: Sırada yeni projeler var mı?
E: Kuveyt' te bir projem var devam eden şimdiki hedefim onu tamamlamak ve Mobilyahan' ı her geçen gün geliştirebilmek.


Bu keyifli sohbet için Emine Hanım' a çok teşekkür ediyorum. mobilyahan.com u mutlaka ziyaret etmenizi tavsiye ederim. Ürünlerin tarzı çok hoş ve işçiliği de oldukça kaliteli. Listelerinize ekleyin derim ;) İşte benim kadrajıma takılanlar...










Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...